Nightshade
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Toil & Trouble
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyMan 22 Feb 2016 - 12:20 af Gæst

» Tokyo City reklame
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøn 15 Nov 2015 - 18:18 af Gæst

» Once, a part of the Sky-people. Now a outcast. *Emnesøgning*
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyLør 7 Nov 2015 - 11:46 af Adkins

» I am great// Clarke//
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyLør 7 Nov 2015 - 9:44 af Adkins

» JEg vil emne
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyLør 7 Nov 2015 - 0:49 af Adkins

» Nu siger jeg stop
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyOns 21 Okt 2015 - 17:23 af Alison

» Maze Runner - Reklame
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyMan 21 Sep 2015 - 22:08 af Gæst

» Rotten to the core - Arne
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyTirs 8 Sep 2015 - 15:22 af Gæst

» Emne med mig!
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyMan 7 Sep 2015 - 16:46 af Arn

Mest aktive brugere
Alison
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Anya
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Cosita
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Felice
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Jaelyn
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Leman
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Adkins
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Joshua
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Lion'el
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Naveah
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptySøger kreative minecraftfolk! (reklame) 9688_210Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty 
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Devany

Vores brugere har i alt skrevet 210 indlæg i 58 emner

 

 Søger kreative minecraftfolk! (reklame)

Go down 
ForfatterBesked
ProfaneValkyrie
Gæst




Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Empty
IndlægEmne: Søger kreative minecraftfolk! (reklame)   Søger kreative minecraftfolk! (reklame) EmptyOns 12 Aug 2015 - 10:09

Halløjsa folkens ^^

Mig og min bedste ven har en realm i minecraft, hvor vi har haft inviteret en del venner derpå til at bygge awesome ting,
Desværre er de fleste af vores venner generelt inaktive, så mig og ham er rigtig ensomme derinde Razz

Så vi søger nogle kreative sjæle, om i så er nye eller gamle, som ønsker at komme på en fælles server(realm), hvor i kan udfolde jer med kreativitet.
Vores world er i et mere middelalder, steam punk, fantasy, og/eller gothic setting, men hvis i har nogen ideer udenfor eller i tvivl, så spørg endelig!
I behøver skam ikke være erfaren, da vi alle startede jo som noobs, men vi ser helst gerne nogen, som ønsker! at være aktive og ikke nogen, som kun logger på en gang om måneden i et lille x antal tid eller lign. Smile selvfølgelig ikke konstant, men 1-2 timer om ugen ville være dejligt. Smile gerne helst mere. Smile

vær med til at bygge fælles store projekter eller gå igang med at lave dine egne projekter
eller er du en af dem, som elsker hjernevridning og bygge awesome redstone ting,
Eller hvis du bare har lyst til at tosse rundt i survival før du vil bygge store ting, så er du også velkommen!
så har vi uden tvivl brug for dig Smile

I bunden er der nogle screenshots fra serveren, så i kan se, hvad for nogle ting vi har bygget, og således i ved, at vi ønsker at lave noget seriøst ^^

nogle tekniske ting:
- hvordan joiner jeg?
Skriv til mig på emnet her, så skal jeg bruge jeres minecraft navn, så jeg kan invite jer til serveren. Desuden vil jeg meget gerne høre, hvorfor i selv gerne vil på serveren og om i har tænkt jer om at være aktive. Smile
Så aftaler vi en tid, hvor vi mødes på serveren og jeg eller min bedste ven får introduceret jer ^^

Hvad bygger vi på serveren?
Vi bygger alt fra grotter/dungeons med masser af redstone fælder og andet sjov, til kæmpeskove, flyvende øer, kæmpemonstre, til store byer fra middelalder by, steam punk byer eller byer i kæmpetræer, missioner/quests og alt muligt andet! Smile

- World'et selv.
Det er vanilla, så ingen mods. Det er den nyeste update, som vi kører med ^^
men vi gør selvfølgelig brug af commands osv. Razz

- Det anbefales:
at hvis i ikke har det, så skal i uden tvivl få installeret optifine, da ellers vil det blive et laghelvede for jer.^^
og vi bruger john smith texture pack (det er ikke obligatorisk, det anbefales kun Smile således at hvis i ingen texture pack har, så ser det langt pænere ud, og hvis i allerede har en, så ville det se ens ud, da nogle ting ser mærkelige ud afhængigt af texture pack )
Hvis i ikke kan finde ud af at installere disse ting, så hjælper vi gerne Smile

Jeg håber, at der er nogle kreative minecraft folk på denne side!!
Lige meget om i er noobs eller pro!
Og hvis i ikke selv vil, så hvis i kender nogle venner, som gerne vil, så ville det være mega mega awesome Smile

og hvis i har nogle andre spørgsmål, så stil dem endelig :3

Yours
Liv(ProfaneValkyrie) og Fera(min bedste ven)

Windvalley city
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Logo11

Inde i kirken i windvalley city
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Logo13

Hemmelig undergrunds by til næste by.
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Logo14

Littlewood forest
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Logo15

Bjerg steampunk by
Søger kreative minecraftfolk! (reklame) Logo16
Tilbage til toppen Go down
 
Søger kreative minecraftfolk! (reklame)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Maze Runner - Reklame
» Tokyo City reklame

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nightshade :: Regler&Guides :: Reklamer.-
Gå til: