Nightshade
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
Log ind
Brugernavn:
Kodeord:
Log mig på automatisk ved hvert besøg: 
:: Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email
Navigation
Seneste emner
» Toil & Trouble
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 22 Feb 2016 - 12:20 af Gæst

» Tokyo City reklame
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptySøn 15 Nov 2015 - 18:18 af Gæst

» Once, a part of the Sky-people. Now a outcast. *Emnesøgning*
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyLør 7 Nov 2015 - 11:46 af Adkins

» I am great// Clarke//
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyLør 7 Nov 2015 - 9:44 af Adkins

» JEg vil emne
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyLør 7 Nov 2015 - 0:49 af Adkins

» Nu siger jeg stop
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyOns 21 Okt 2015 - 17:23 af Alison

» Maze Runner - Reklame
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 21 Sep 2015 - 22:08 af Gæst

» Rotten to the core - Arne
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyTirs 8 Sep 2015 - 15:22 af Gæst

» Emne med mig!
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 7 Sep 2015 - 16:46 af Arn

Mest aktive brugere
Alison
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Anya
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Cosita
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Felice
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Jaelyn
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Leman
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Adkins
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Joshua
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Lion'el
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Naveah
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyI have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 9688_210I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty 
Statistik
Der er i alt 23 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er Devany

Vores brugere har i alt skrevet 210 indlæg i 58 emner

 

 I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptySøn 16 Aug 2015 - 23:39

han så på hende "lad os starte med at få noget mad, jeg fik byttet mig til noget sidste gang jeg var i sky peoples territorium, jeg mødte en flink jæger der oppe han sørgede for lidt mad til mig til fordel for nogle små dyr jeg havde dræbt. Han smilede til Jae og satte en gasbrænder op som han havde samlet ind, han var meget god til at finde ting af værdi når han ville, blusset blev rødt og han fandt noget vand og kogte kødet på det. Han satte sig ved den lille brænder og lod Jae lægge sig ind til sig "jeg ser frem til et godt liv med dig min elskede" han smilede til hende og kyssede hende roligt.
Tilbage til toppen Go down
Jaelyn
Nybegynder
Nybegynder
Jaelyn


Antal indlæg : 39
Join date : 03/08/15
Age : 28
Kills Walkers : Ukendt antal - mange.

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptySøn 16 Aug 2015 - 23:57

Jaelyn sukkede en smule, da han stoppede omfavnelsen. Hun elskede når han lagde armene om hende, men det kunne han selvfølgelig ikke gøre hele tiden. ”Skal jeg hjælpe med noget?” Hun følte sig så utaknemmelig, hvis hun ikke i det mindste tilbød sin hjælp. Så kunne folk tage imod den eller lade vær. Hun satte sig ned ved siden af ham, og lagde sit hoved imod hans skulder. ”Det gør jeg også.” Hun så ind i flammerne og forstillede sig hvordan det kunne være, hvis de nogensinde fandt et sted at slå sig ned. De kunne få børn. Det var noget Jaelyn altid havde drømt om, men den drøm blev knust, da Alison smed hende ud af klanen. Det var vel også den største grund til, Jaelyn søgte hævn mod sin søster. Et smil trådte frem på Jaelyns læber ved tanken om en fremtid med Wolfie.
Tilbage til toppen Go down
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 0:05

som deres mad blev færdig smilede Leman til hende og fandt et par skåle frem fra tasken "det er ikke den bedste smagende mad men jeg har da gjort et forsøg på det" han smilede og tog nogle stykker kød med en kniv over i hver deres skål før han øste noget af afkoget over i også så det blev en bisar form for suppe, han havde aldrig været en mester kok men han kunne overleve på det. Han spiste selv sin portion og ventede på at Jaelyn var færdig og tog hendes skål fra hende og lagde den ved siden af blusset som han havde slukket for for at spare på gassen. Han lagde sig på det polstrede gulv og nød at der faktisk var lidt komfort i madressen der fungrede som gulvet "har du lyst til at gøre det igen" han var sikker på hun vidste hvad han mente og det var sådan set den bedste måde at bevare varme på.
Tilbage til toppen Go down
Jaelyn
Nybegynder
Nybegynder
Jaelyn


Antal indlæg : 39
Join date : 03/08/15
Age : 28
Kills Walkers : Ukendt antal - mange.

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 0:29

Jaelyn rystede en smule på hovedet over hans sætning om, det ikke var den mest velsmagende mad. ”Man kan ikke lave velsmagende mad herude.” Hun tog imod skålen og spiste med stor appetit. Når der endelig var mad, var det bare at nyde den. Man kunne ikke med sikkerhed sige, hvornår der ville komme mad igen. Hun slubrede det sidste i sig, inden han tog skålen fra hende. Hun så en smule tænksom ud over hans forslag. Det var vel en god måde, at få varmen på, og så var det jo også bare en god følelse. Især, når det var med en hun elskede. ”Okay.” Jaelyn trak sin trøje af, og lagde sig ned ved siden af ham med et indbydende smil. Hun ville lade ham starte ud denne gang. Hun havde intet imod at blive domineret engang imellem.
Tilbage til toppen Go down
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 1:15

uden at tøve lagde han sig mellem Jaelyns ben og spredte dem blidt, han lagde sig lidt mere til rette så hans hoved var få centimeter fra hendes underliv, langsomt lod han sin tunge bevæge sig langs hendes åbning roligt først, da han fandt hendes klitoris tog han det i munden og flikkede det med tungen lidt, han ville have hun skulle nyde det. Han smilede til hende fra mellem hendes ben før han lod sin tunge glide ind i hendes underliv, så dybt som han nu kunne komme med sin tunge i hvert fald, da han mærkede at hun var ved at være godt varm så han hende i øjnene og rejste sig lidt op og rykkede frem ad hen over hendes krop så deres underliv nu lå op og ned af hinanden "sig du vil have den" han smilede til hende roligt og kyssede hende lidt.
Tilbage til toppen Go down
Jaelyn
Nybegynder
Nybegynder
Jaelyn


Antal indlæg : 39
Join date : 03/08/15
Age : 28
Kills Walkers : Ukendt antal - mange.

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 1:21

Jaelyn lagde hovedet tilbage, og da hans tunge bevægede sig hen over hendes underliv, hun skilte hendes læber ad, mens hendes vejrtrækning blev en smule mere hyppig og hurtigere. Der kom et par støn, da han nåede til hendes klitoris. Hun stønnede en smule mere, da hans tunge gled ind og ud af hende. Hun lagde hendes hånd oven på hans og løftede hovedet for at se på hende. ”Jeg vil have den.” Hun forberedte sig. Han havde allerede bragt hende nydelse i dag, og hun så frem til endnu mere. Han vidste tydeligvis hvad han gjorde. Noget mere end hende selv, men hun gjorde altid sit bedste, hvilket var alt hun kunne gøre. Forhåbentligt, kunne hun lære lidt af ham. Hun ønskede han kunne nyde det, lige så meget som hun selv gjorde. Jaelyn lagde hovedet tilbage igen, lukkede øjnene og ventede på hans næste træk.
Tilbage til toppen Go down
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 1:34

han tog sit hårde lem og pressede først blødt mod hendes åbning og som han pressede mere jo mere kunne han mærke det accepterede ham indtil han til sidst stødte helt ind til roden i hende. Han nød det her meget, at være i styringen, men han kunne lige så godt lide at det var jay der havde styringen en gang i mellem, det var udmattende, han trak sig lidt tilbage og begyndte at støde i hende først roligt men så satte han farten op og begyndte at støde i hende i nogle nye vinkler for at finde hendes følsomme steder "kan du lide når jeg tager dig på den her måde Jay" han smilede til hende mens hans albuer var i jorden om hendes ansigt, hun lå lige under ham mens han blev ved med at støde i hendes underliv uden pause.
Tilbage til toppen Go down
Jaelyn
Nybegynder
Nybegynder
Jaelyn


Antal indlæg : 39
Join date : 03/08/15
Age : 28
Kills Walkers : Ukendt antal - mange.

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 1:47

Jaelyn løftede hagen en smule, så det skabte luft mellem hendes nakke og gulvet. Hun slappede af med det samme, så han ikke have problemer med at komme ind. De rolige stød bragte små støn med sig, men jo hurtigere det gik, jo hurtigere blev stønnene og jo højere blev de også. Hans spørgsmål kom en anelse bag på hende, og hun var ikke i stand til at sige andet end ”mmh” grundet den ekstreme nydelse han bragte hende. Hun åbnede øjnene og knyttede hendes ene hånd sammen og klemte den så hårdt, at det ville efterlade mærker i hendes håndflade. Hun var meget tæt på at nå toppen, og han skulle bare forsætte et par minutter mere, og så ville hun være færdig. Hun lukkede atter øjnene og lod ham forsætte. ”Wolfie,” hviskede hun hen over hendes læber, i det hun fik sin orgasme.
Tilbage til toppen Go down
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 1:55

da hun nåede sit klimaks kunne han mærke det i hans lem. Hun klemte omkring ham og det sendte nydelse gennem Leman som aldrig før og kort efter kom han i hende uden at tænke, hans hjerne blev blank og han lagde sig ved siden af hende "det var utroligt godt Jay, tak for det" han kyssede hende blidt og lagde sine arme om hende og hev hende op så hun lå oven på ham som et tæppe entlig. Han smilede til hende og gav hende små kys på læberne en gang i mellem "lad os få noget søvn, jeg er smadret efter at løbe rundt med dig i favnen hele dagen" han smilede til hende og aede hendes kind.
Tilbage til toppen Go down
Jaelyn
Nybegynder
Nybegynder
Jaelyn


Antal indlæg : 39
Join date : 03/08/15
Age : 28
Kills Walkers : Ukendt antal - mange.

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 10:04

Jaelyn var så beruset af orgasmen, at hun slet ikke tænkte over, han ikke nåede at trække sig ud af hende før han kom. Hun trak vejret i dybe vejrtrækninger, indtil hun igen havde fået pusten. ”Jeg bør takke,” fik hun sagt imellem hendes forpustede vejrtrækninger. Hun lagde sig bare ind til hans bryst, da han trak hende op at ligge på hende. Jaelyn nikkede til hans ord, så han ville kunne mærkede hendes hår, bevæge sig hen over hans mave. ”Du elskede det.” Jaelyn smilede og drejede sit hoved tilbage, så hun kunne nå hans læber. Hun lod hendes egne læber møde hans, før hun lagde sig godt til rette. ”Godnat.” Det tog ikke længe, før Jaelyn var faldet hen i en dyb søvn.
Tilbage til toppen Go down
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 20:50

Jaelyn kyssede ham og lagde sig til at sove, men Leman sov ikke med det samme, han havde som altid sin økse inden for rækkevide, han var utrolig let sover så den mindste lyd havde ham på vagt, så snart han vennede sig til Jaelyns åndedrag smilede han roligt og lagde sig bedre til rette og holdt om Jaelyn og til sidst faldt i søvn. Han vågnede lidt før Jaelyn men sagde ikke noget, han så bare på hende sove mens han selv lagde sine arme om bag hovedet og nød at have hende ved sig.
Tilbage til toppen Go down
Jaelyn
Nybegynder
Nybegynder
Jaelyn


Antal indlæg : 39
Join date : 03/08/15
Age : 28
Kills Walkers : Ukendt antal - mange.

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 21:05

Jaelyn havde en god søvn. For første gang i lang tid, sov hun faktisk igennem. Hun var altid klar på at vågne, men hun sov noget bedre, end hun havde gjort længe. Det var uden tvivl på grund af ham. Hun ville aldrig føle sig så tryg alene. Det var bare altid rart, at have nogen sammen med sig. Så var hun aldrig helt alene. Det havde hun brugt nok tid på, og det ville hun ikke vende tilbage til. Hun vågnede lige så langsomt op, og opdagede han allerede var vågen. ”Godmorgen,” sagde hun med en let hæs stemme. Hun rullede af ham, og lagde sig ved siden af ham. Hun hostede et par gange, for at få det hæse i hendes stemme væk. Jaelyn klædte sig på.
Tilbage til toppen Go down
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 22:12

Leman var hurtigt ude af fjerene så snart hun kom af ham "god morgen solstråle" han havde selv en lidt hæs stemme men rømmede sig meget roligt "vi kan snart komme vidre, lad os tage til sky people, jeg har et par tjenester der hos nogen der skylder mig, de kan holde os lidt sikre mens du kommer dig" han smilede til hende og klaskede hendes røv lidt "vi har en lang rejse for os, jeg er en mand der fortækker at rejse hurtigst muligt hvis du forstår" han pakkede sine ting ned i sin rygsæk igen og satte den over sine skuldre. Han så op og ind i hendes øjne med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Jaelyn
Nybegynder
Nybegynder
Jaelyn


Antal indlæg : 39
Join date : 03/08/15
Age : 28
Kills Walkers : Ukendt antal - mange.

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyMan 17 Aug 2015 - 23:32

Jaelyn smilede, da han kaldte hende solstråle. Hun så på ham, da han forslog de kunne tage til sky people. Det generede ikke hende, slet ikke hvis de var i sikkerhed der. Hun fik pakket de sidste ting, og bar dem på ryggen. ”Så lad os tage derhen.” Hun var næsten allerede ude af døren, så ivrig var hun for at komme væk derfra. Hun drejede sig om imod ham og nikkede. ”Jeg forstår. Sådan er jeg også selv.” Hun var ikke glad for at blive et sted, for længe ad gangen. Hun følte sig udsat når hun blev for længe et sted. ”Lad os komme af sted så.” Jaelyn sendte ham et smil.
Tilbage til toppen Go down
Leman
Nybegynder
Nybegynder
Leman


Antal indlæg : 24
Join date : 11/08/15
Age : 27
Kills Walkers : 42

I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx   I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx - Page 2 EmptyOns 19 Aug 2015 - 23:25

han smilede til hende og kyssede hende på munden før han gav hendes røv et klask "ja lad os det, der er noget vej der til" denne gang gik Leman forrest uden at tænke videre over det hun kunne sagtens passe på bag ud og lige nu ville walkere ikke være aktive endnu. Han så en enkelt lidt længere fremme men den så ud til at være alene, han stillede sin taske fra sig og signalerede at Jaelyn skulle være stille. Han sneg sig meget tæt på den før den opdagede ham, men det var forsent, Lemans økse kappede dens hoved af før den nåede at gøre noget. Han gik tilbage til Jaelyn og smilede mens han samlede sin taske op og gik vidre.
Tilbage til toppen Go down
 
I have longed to see you again ¤Leman¤ - xxx
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Leman Russ

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Nightshade :: Andre områder :: Fængslet-
Gå til: